خانه / دسته‌بندی نشده / ۳۰ هزار متر از سازه‌های شهری زیر پوشش تبلیغات و پیام‌های مربوط به کرونا

۳۰ هزار متر از سازه‌های شهری زیر پوشش تبلیغات و پیام‌های مربوط به کرونا

به گزارش ایسنا ، برزین ضرغامی در نشست مجازی امروز دوشنبه در تشریح  آخرین اقدامات سازمان زیبا سازی شهرداری تهران، در مقابله با کروناویروس گفت: نخستین گامی که در حوزه مقابله با کرونا ویروس برداشته شد تبلیغات بود که حدود ۱۳ گزاره در اختیار ما قرار داده شد تا آنها را در سطح شهر اکران کنیم. گزاره‌هایی در حوزه خودکنترلی که افراد باید موارد بهداشتی را در آن رعایت کنند .

وی افزود:  این گزاره‌ها در مناطق نیز تکرار شد و سازه‌های تجاری نیز برای آنها مورد استفاده قرار گرفتند. همزمان با این اقدامات از گزاره‌های موجود کلیپ‌هایی تهیه و از تلویزیون‌های شهری پخش شد.

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به جلسه با حضور نمایندگان وزارت بهداشت؛ در هفته گذشته اشاره کرد و افزود:‌ در این جلسه گزاره‌های جدید دیگری توسط وزارت بهداشت تهیه شده بود که در اختیار ما قرار گرفت و پس از بازپیرایی و خلاصه سازی در موج دوم با همکاری وزارت بهداشت این گزاره‌ها اکران شدند. اکثر این گزاره‌ها در بیلبوردها باشعار “کرونا را شکست می‌دهیم” اکران شدند. آرم وزارت بهداشت نیز در این بیلبوردها قرار گرفت .

وی تاکید کرد:‌ نزدیک به ۳۰ هزار متر سازه‌های شهری زیر پوشش تبلیغات مربوط به کرونا قرار گرفتند. در موج دوم سعی کردیم جملات کاربردی‌تر، علمی‌تر و شفاف‌تر ارائه شود.

به گفته ضرغامی، در این مسیر از همه ظرفیتی که در اختیار سازمان زیباسازی ، شهرداری‌های مناطق ، بخش تجاری، سازمان میادین و …. قرار دارد بهره گرفتیم. در بخش اتوبوسرانی نیز لیبل‌ها باید چاپ و آماده شوند و بعد به اکران دربیایند.

وی ادامه داد: برای ولادت امام علی (ع) نیز انتظار بود که بخشی از بیلبوردها را برای این موضوع مورد استفاده قرار دهیم ولی با توجه به این که اولویت ما موضوع آموزش‌های مربوط به شیوع کرونا ویروس است  به این امر کمتر پرداختیم و اکثر ظرفیت خودد را برای حوزه آموزش کروناویروس به کار گرفتیم.

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهراری تهران در خصوس اقدامات این سازمان در استقبال از نوروز گفت: در روزهای آینده جزییات فعالیت‌های ویژه نوروز را اعلام می‌کنیم. نقاشی‌های سطح شهر با توجه به این که فردی هستند به صورت گسترده در حال انجام است و در ۱۵۰ نقطه شهر نقاشان در حال نقاشی دیوارها هستند . بحث تخم‌مرغ رنگی‌ها نیز در روزهای اینده در سطح مناطق و خیابان ولیعصر انجام می‌شود.

به گفته مدیر عامل شرکت سامان دهی صنایع و مشاغل شهر تهران، امسال کار گسترده‌ای در حوزه نورپردازی سطح شهر انجام دادیم و تلاش کردیم میادین و پل ها را نورپردازی کنیم که به زودی در سطح شهر  برای شهروندان قابل مشاهده خواهد بود.

 ضرغامی در خاتمه ابراز امیدواری که در موج‌های بعدی تبلیغات همزمان با پیگیری بحث آموزش کروناویروس در سطح شهر بتوانیم گرافیک سازه‌های تبلیغاتی را طوری  طراحی کنیم که علاوه بر پیگیری نکات آموزشی، بحث نشاط و شادی را هم دنبال کنیم.

انتهای پیام

درباره admin

مشاهده بیشتر

استفاده از ماسک در حمل‌ونقل عمومی سوئیس اجباری شد

به گزارش ایسنا، از این پس مسافران قطار، اتوبوس، تراموا و کشتی در سراسر سوئیس …

پاسخی بگذارید